Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia
2013-11-20 - 2013-11-21
Lokalizacja
Nazwa obiektu: Adgar Plaza
Ulica i numer: Postępu 17 A
Miasto i kod: Warszawa
Organizator
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Opis wydarzenia
2 dni Wydarzenia, 3 Sesje warsztatowe, 15 Case study, 34 Prelegentów... JUBILEUSZOWA edycja Forum Marketingu Zintegrowanego, w tym roku będzie oparta na omówieniu mocnych, inspirujących case studies kampanii realizowanych dla wiodących marek. Przyjrzymy się, które kanały dotarcia do klienta angażują dzisiaj największą część budżetu i jaki to ma realny wpływ na rynek. Zaprosiliśmy ekspertów reprezentujący m.in. marki: Dunlop, Nju Mobile, Sony Music, RWE, PZU, Jack Daniel\'s, IKEA, McDonald\'s Tyskie, Orlen, Netia, Tesco, którzy podzielą się swoją wiedzą, doświadczeniami i najlepszymi praktykami z zakresu zarządzania projektami marketingowym o ścisłe ustalonym budżecie. Unikatowość programu Forum wzmocniliśmy dodatkowo 3 równoległymi sesjami warsztatowymi, które pomogą Państwu w planowaniu działań shopperowych, realizacji kampanii interaktywnych, czy prowadzeniu i analizie badań marketingowych. Zgodnie z naszą tradycją, zapraszamy drugiego dnia na panel dyskusyjny.
Opłaty za uczestnictwo:
1495 zł netto