Customer Congress – automatyzacja z ludzkim obliczem

Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia

2017-10-16 - 2017-10-17

Lokalizacja

Nazwa obiektu: Digital Knowledge Village
Ulica i numer: Puławska 457
Miasto i kod: 02-844

Organizator

Nowoczesna Firma S.A.

Opis wydarzenia

O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ PODCZAS KONGRESU:

    Dokąd zmierza nowoczesna obsługa klienta?
    Czy nowoczesne technologie i automatyzacja są w stanie zastąpić człowieka w procesie obsługi klienta i w jakim zakresie
    Czy jest możliwa automatyzacja obsługi klienta z ludzkim podejściem?
    Dlaczego klienci nie lubią robotów?
    Co należy wziąć pod uwagę zmieniając proces obsługi klienta?
    W jaki sposób przygotować firmę, pracowników i klientów do zmian w kierunku automatyzacji obsługi klienta?

Jakość obsługi klienta bardzo często decyduje o jego lojalności wobec firmy, produktu, usługi. Na świecie, ale także i w Polsce rośnie rynek rozwiązań automatycznej obsługi klienta. Coraz więcej firm decyduje się na ich wprowadzenie po to, aby zapewnić szybką i skuteczną obsługę. Z drugiej strony klienci coraz częściej oczekują narzędzi, które pozwolą im samodzielnie rozwiązać problem.

Automatyzacja będzie prawdopodobnie najważniejszym trendem zmieniającym oblicze obsługi klienta w najbliższych latach.
Już dzisiaj istnieje wiele takich rozwiązań jak: inteligentne wyszukiwarki wiedzy, wirtualni konsultanci czy samoobsługowe aplikacje mobilne. Ich zadaniem jest wspieranie pracowników firmy w sprawnej obsłudze klienta.
Jest więc równie prawdopodobnym, że automatyzacja nie zastąpi człowieka w 100% Obsługa kluczowych klientów, obsługa skomplikowanych spraw, wsparcie specjalistyczne klienta będzie nadal zadaniem konsultantów.

Wśród prelegentów m.in.:
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24
Marcin Sobiecki – dyrektor Innowacji Digital w Orange Polska
Michał Skurowski – CEO, Livespace
Mikołaj Pindelski – doktor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą.

i inni.

Program wydarzenia znajdą Państwo pod linkiem: http://customercongress.pl/program

Koszt uczestnictwa:
Pakiet Premium
16-17.10.2017 – 995 BRUTTO
16 lub 17.10.2017 – 595 BRUTTO
Pakiet Standard:
16-17.10.2017 – 395 BRUTTO
16 lub 17.10.2017 – 295 BRUTTO

Zapraszam Państwa na wydarzenie,
Marcin Piotrowski,
menedżer sprzedaży
marcin.piotrowski@nf.pl
223141416

Opłaty za uczestnictwo:

od 295 zł brutto

Strona internetowa:

http://customercongress.pl/

Customer Congress – automatyzacja z ludzkim obliczem
Ta strona korzysta z cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce: Polityka cookies Akceptuję