Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia
2017-10-16 - 2017-10-17
Lokalizacja
Nazwa obiektu: Digital Knowledge Village
Ulica i numer: Puławska 457
Miasto i kod: 02-844
Organizator
Nowoczesna Firma S.A.
Opis wydarzenia
O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ PODCZAS KONGRESU:
Dokąd zmierza nowoczesna obsługa klienta?
Czy nowoczesne technologie i automatyzacja są w stanie zastąpić człowieka w procesie obsługi klienta i w jakim zakresie
Czy jest możliwa automatyzacja obsługi klienta z ludzkim podejściem?
Dlaczego klienci nie lubią robotów?
Co należy wziąć pod uwagę zmieniając proces obsługi klienta?
W jaki sposób przygotować firmę, pracowników i klientów do zmian w kierunku automatyzacji obsługi klienta?
Jakość obsługi klienta bardzo często decyduje o jego lojalności wobec firmy, produktu, usługi. Na świecie, ale także i w Polsce rośnie rynek rozwiązań automatycznej obsługi klienta. Coraz więcej firm decyduje się na ich wprowadzenie po to, aby zapewnić szybką i skuteczną obsługę. Z drugiej strony klienci coraz częściej oczekują narzędzi, które pozwolą im samodzielnie rozwiązać problem.
Automatyzacja będzie prawdopodobnie najważniejszym trendem zmieniającym oblicze obsługi klienta w najbliższych latach.
Już dzisiaj istnieje wiele takich rozwiązań jak: inteligentne wyszukiwarki wiedzy, wirtualni konsultanci czy samoobsługowe aplikacje mobilne. Ich zadaniem jest wspieranie pracowników firmy w sprawnej obsłudze klienta.
Jest więc równie prawdopodobnym, że automatyzacja nie zastąpi człowieka w 100% Obsługa kluczowych klientów, obsługa skomplikowanych spraw, wsparcie specjalistyczne klienta będzie nadal zadaniem konsultantów.
Wśród prelegentów m.in.:
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24
Marcin Sobiecki – dyrektor Innowacji Digital w Orange Polska
Michał Skurowski – CEO, Livespace
Mikołaj Pindelski – doktor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą.
i inni.
Program wydarzenia znajdą Państwo pod linkiem: http://customercongress.pl/program
Koszt uczestnictwa:
Pakiet Premium
16-17.10.2017 – 995 BRUTTO
16 lub 17.10.2017 – 595 BRUTTO
Pakiet Standard:
16-17.10.2017 – 395 BRUTTO
16 lub 17.10.2017 – 295 BRUTTO
Zapraszam Państwa na wydarzenie,
Marcin Piotrowski,
menedżer sprzedaży
marcin.piotrowski@nf.pl
223141416
Opłaty za uczestnictwo:
od 295 zł brutto