Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia
2016-09-29 - 2016-09-29
Lokalizacja
Nazwa obiektu: Multikino Złote Tarasy
Ulica i numer: Złota 59
Miasto i kod: 00-118 Warszawa
Organizator
EDGE NPD
Opis wydarzenia
Współczesna przestrzeń handlowa to pole bitwy – żeby wygrać, trzeba rozumieć reguły i znać sposoby na uzyskanie przewagi. Shopper marketing, category management, visual merchandising – za chwytliwymi pojęciami kryją się techniki pozwalające efektywnie zarządzać relacjami z kupującymi w miejscu sprzedaży.
Nowe technologie, inspirujące studia przypadków, pionierskie oprogramowanie; najlepsi polscy eksperci, światowe marki i wyjątkowa multimedialna oprawa – nietuzinkowe wydarzenie szkoleniowe pozwoli uczestnikom pogłębić wiedzę na temat zachowań nabywców i sposobów walki o ich uwagę. Jest przeznaczone dla praktyków – dyrektorów handlowych, marketingu i trade marketingu, menedżerów kategorii – poszukujących optymalizacji i chcących wprowadzać poparte analityką i doświadczeniami rynkowymi zmiany w działaniach handlowych. Będzie wyjątkową okazją, by poznać i nauczyć się korzystać z innowacyjnych narzędzi, by jeszcze efektywniej wykorzystywać przestrzeń sklepową.
Opłaty za uczestnictwo:
870 PLN netto (do 19.08), 1190 PLN netto (po 19.08)