Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia
2016-04-14 - 2016-04-14
Lokalizacja
Nazwa obiektu: Radisson Blu Sobieski Hotel
Ulica i numer: Plac Zawiszy 1
Miasto i kod: 02-025
Organizator
Wydawnictwo Słowa i Myśli
Opis wydarzenia
Case Open. Forum Strategii Marketingowej
Inaczej niż wszyscy
14 kwietnia 2016 r. odbędzie się w Warszawie Case Open 2016, pierwsze takie wydarzenie oparte wyłącznie na omówieniu polskich kampanii, wykraczających poza ogólnie przyjęte schematy - takich, o których mówi się „szkoda, że to nie był mój pomysł”. Zrealizowanych według idei Inaczej niż wszyscy!
Case Open 2016 to pełne praktycznych wskazówek i niezwykle inspirujące wydarzenie, na którym 10 najlepszych strategów w Polsce podzieli się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki.
Uczestnicząc w Case Open 2016 dowiesz się skąd ci najlepsi czerpią pomysły, jak je realizują, na co zwracają szczególną uwagę i jakie osiągają dzięki temu wyniki. To niebywała okazja do poznania ich warsztatu, zadania dociekliwych pytań i wymiany doświadczeń.
Ekspertem ds. merytorycznych Case Open 2016 jest Maciej Tesławski - strateg marketingowy, który od wielu lat z charyzmą edukuje pasjonatów marketingu!
Poza Maciejem Tesławskim, będziecie mieli okazję posłuchać oraz podyskutować z: Markiem Staniszewskim, Marcinem Kalkhoffem, Arkiem Szulczyńskim, Michałem Banachem, Pawłem Nizińskim, Robertem Kozielskim, Lechem C. Królem, Bartłomiejem Walasem oraz Ewą Łabno-Falęcką. Prelegenci Case Open 2016 to śmietanka najlepszych marketingowców w kraju.
Wiodące tematy Case Open 2016:
- Ile kosztuje myślenie schematami?
- Marketing branż z zakazami
- Metody biometryczne w służbie biznesu
- Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra
- Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR
- Tworzenie contentu spersonalizowanego z dokładnością do 1 osoby
- Pozycjonowanie kulturowe marki
- Kampanie wizerunku i produktów turystycznych
Szczególnie polecamy:
- Przedstawicielom Działów Marketingu, Promocji
- Managerom średniego szczebla zarządzania odpowiedzialnych za tworzenie strategii marketingowej
- Przedstawicielom Działów Strategii agencji reklamowych
- Twórcom start-upów
- Pasjonatom marketingu
Na uczestników Forum Case Open 2016 czekają niespodzianki. Wśród nich – spotkanie z mistrzem… szczegóły wkrótce! Sprawdzajcie regularnie na www.caseopen.pl
Program:
9.30–10.10 MACIEJ TESŁAWSKI
Ile kosztuje myślenie schematami? Ile kosztuje strategia marki?
10.10–10.50 MAREK STANISZEWSKI
Deficyty i dylematy, czyli jaką właściwie rolę pełni dziś strategia?
10.50–11.30 MARCIN KALKHOFF
Marketing niemożliwy, czyli marketing branż z zakazami
11.30–11.50 Przerwa kawowa
11.50–12.30 AREK SZULCZYŃSKI
Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra
12.30–13.15 MICHAŁ BANACH
Czego naprawdę pragną klienci? Metody biometryczne w służbie biznesu
14.00–14.40 PAWEŁ NIZIŃSKI
Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR
14.40–15.20 EWA ŁABNO-FALĘCKA
Pozycjonowanie kulturowe marki
15.20–16.00 BARTŁOMIEJ WALAS
Kampanie wizerunku i produktów turystycznych
16.00–16.15 Przerwa kawowa
16.15–16.55 ROBERT KOZIELSKI
Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej
16.55–17.35 LECH C. KRÓL
Koniec ery wielkiej tuby
17.35–18.00 Przerwa
18.00 Niespodzianka dla uczestników!
Opłaty:
Tylko do 31 marca 2016 r. koszt uczestnictwa w specjalnej cenie 499 zł netto
Od 1 kwietnia 2016 r. obowiązuje cena regularna 599 zł netto
Zapraszamy na www.caseopen.pl
Początek konferencji: 2016-04-14, godzina 09:00
Koniec konferencji: 2016-04-14, godzina 18:00
Opłaty za uczestnictwo:
499 zł netto
Strona internetowa:
