Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia
2013-10-09 - 2013-10-10
Lokalizacja
Nazwa obiektu: Hotel Marriott
Ulica i numer: Aleje Jerozolimskie 65/79
Miasto i kod: Warszawa
Organizator
MM Conferences S.A.
Opis wydarzenia
VI Edycja Kongresu Warsaw International Media Summit
9-10 października 2013r., Hotel Marriott, Warszawa
Warsaw International Media Summit to połączenie VI już edycji corocznego Kongresu Media Summit oraz VI edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów.
Konferencja ta, na stałe wpisała się w kalendarz kluczowych spotkań dotyczących branży telekomunikacyjnej oraz medialnej. Stwarza niepowtarzalną możliwość poznania strategii i trendów obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym i medialnym, jak również skonfrontowania ich z nowymi regulacjami prawnymi. W wydarzeniu udział wezmą nie tylko reprezentanci polskiego rynku telekomunikacji i mediów, ale przede wszystkim eksperci z zagranicy, prezentujący najnowsze rozwiązania panujące w Europie.
Kongres skierowany jest do najwyższej kadry menedżerskiej, która podąża za najnowszą wiedzą związaną z rozwojem rynku. Wybitne grono zaproszonych gości gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny konferencji, a poruszane zagadnienia niosą rozwiązania najistotniejszych problemów, z jakimi boryka się branża.
Rada Programowa, działająca pod przewodnictwem Pani Beaty Mońka, czuwa nad wysokim poziomem merytorycznym programu Konferencji. Wśród Członków Rady znajdują się m.in. przedstawiciele administracji (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Urząd Komunikacji Elektronicznej) oraz kluczowi przedstawiciele świata mediów (m.in. Prezes Magdalena Gaj z UKE, Przewodniczący Witold Graboś z KRRiT, Prezes Mariusz Gaca z Orange, Prezes Artur Waliszewski z Google, Prezes Simon Boyd z UPC, Prezes Juliusz Braun z TVP, etc.).
Podczas tegorocznej edycji Konferencji poruszone zostaną dyskusje na tematy związane ze współczesnym funkcjonowaniem branży telekomunikacyjnej i medialnej, między innymi będą one dotyczyły telewizji naziemnej, cyfryzacji, nowych częstotliwości, czy też gałęzi reklamy oraz mechanizmów konsumenckich podczas budowania marki w świetle nowego modelu konsumpcji.
Opłaty za uczestnictwo:
1795