Bezpłatne seminarium na temat użyteczności stron internetowych

Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia

2011-05-16 - 2011-05-16

Lokalizacja

Nazwa obiektu:
Ulica i numer:
Miasto i kod:

Organizator

Obserwatorium Zarządzania

Opis wydarzenia

uż 16 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbędzie się bezpłatne seminarium poświęcone tematyce e-biznesu oraz użyteczności stron internetowych. W wydarzeniu wezmą udział najlepsi polscy i zagraniczni eksperci od usability. Na uczestników czekają ciekawe prelekcje podczas których praktycy podzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z budowaniem użytecznych serwisów WWW. Celem seminarium jest wspieranie rozwoju e-biznesu oraz użyteczności stron internetowych. Program skierowany jest do decydentów z działów marketingu odpowiedzialnych za wyniki biznesowe marketingu internetowego. Głównym prelegentem seminarium będzie Robert Hoekman, światowej klasy ekspert w obszarze projektowania serwisów internetowych, autor popularnej w Polsce książki „Magia interfejsu” oraz takich bestselerów jak „Designing the Obvious”, „Designing the Moment” czy „Web Anatomy”. Hoekman będzie mówił o perswazyjnym projektowaniu stron WWW: Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych? Jak zachęcić użytkowników serwisów internetowych do zakupów? Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją? – Wydarzenie ma charakter szczególny. Po raz pierwszy w Polsce omawiane będzie tematyka neuromarketingu w projektowaniu stron internetowych. Szeroko poruszane będą również kwestie standardów, które mają ogromy wpływ na realizację potencjału biznesowego strony – mówi Anna Boguska-Torbicz, ekspert z zakresu usability w Fundacji Obserwatorium Zarzadzania. Seminarium odbędzie sie również we Wrocławiu (18 maja 2011) oraz Poznaniu (19 maja 2011). Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Seminarium jest finansowane ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”. Więcej informacji: http://obserwatorium.pl/seminarium_ke_warszawa.htm Kontakt: Karolina Jędruszak specjalista ds. komunikacji marketingowej 22 314 14 33 karolina.jedruszak@obserwatorium.pl

Opłaty za uczestnictwo:

bezpłatne

Strona internetowa:

http://obserwatorium.pl/seminarium_ke_warszawa.htm

Ta strona korzysta z cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce: Polityka cookies Akceptuję