Marketing Progress: nowa rola marketingu

Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia

2016-10-13 - 2016-10-14

Lokalizacja

Nazwa obiektu: Kino Nowe Horyzonty
Ulica i numer: Kazimierza Wielkiego 19-21a
Miasto i kod: Wrocław, 50-077

Organizator

Mind Progress Group

Opis wydarzenia

Już 13-14.10.2016 we Wrocławiu, w kinie Nowe Horyzonty porozmawiamy o ➡ NOWEJ ROLI MARKETINGU⬅

Z jakich powodów warto wziąć udział w Marketing Progress? Oto kilka z nich:
➡ Dołączysz do ekskluzywnego grona specjalistów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego komunikacji marketingowej, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z marketingiem. 

➡ Wysłuchasz wartościowych prelekcji, przygotowanych zarówno przez niezależnych ekspertów, jak i specjalistów pracujących po stronie marek oraz najlepszych agencji zajmujących się profesjonalnie komunikacją. Otrzymujesz gwarancję merytorycznych wystąpień, dzięki którym poznasz trendy, zobaczysz jak będzie się zmieniać marketing, czym warto się zainteresować w kontekście działań, które masz w planie. 

➡ Równolegle do prowadzonych prelekcji odbywać się będą warsztaty. Staniesz więc przed szansą zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z obszarów: growth hackingu, influencer marketingu, design thinkingu, social media, content marketingu i video marketingu. 

➡ Weźmiesz udział w wydarzeniu, w którym nie doświadczysz prezentacji sponsorskich, nachalnych reklam, materiałów konferencyjnych pozbawionych wartości. Dbamy o Twoje zdrowie. Nie zamierzamy obciążać Twoich dłoni, bo będą Ci potrzebne do notowania. 

➡ Zależy nam także na Twojej kondycji. Dwa dni konferencji umożliwiają rozłożenie przyswajanych informacji w odpowiednim czasie. Dzięki temu uczucie przytłoczenia nie będzie Ci towarzyszyć. Twój mózg odpocznie i wystarczy Ci sił na integracyjno-networkingowe afterparty, które planujemy odbyć między pierwszym a drugim dniem konferencji. Wszystko po to, by powrót do pracy w tygodniu pokonferencyjnym przebiegł bez problemu. 

➡ Szanujemy Twój czas. Wiemy jak posługiwać się zegarkiem. U nas nie doświadczysz opóźnień. Chcemy, abyś w 100% skupił się na wiedzy i inspiracjach płynących z merytorycznych wystąpień prelegentów, a nie zastanawiał się kiedy będzie przerwa zaplanowana na 40 minut temu. ;)

➡ Podczas Marketing Progress specjaliści znajdują się nie tylko wśród prelegentów i szkoleniowców prowadzących warsztaty. Wśród 250 uczestników z pewnością odnajdziesz osoby, z którymi wymienisz doświadczenia. Co więcej, przy tej ilości uczestników skorzystasz z okazji, by spokojnie porozmawiać z zaproszonymi przez nas specjalistami i uzyskać odpowiedzi na pytania, które Cię nurtują.

Na sali Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: 
Jacek Kotarbiński
Natalia Hatalska
Rezigiusz
Tomasz Sulewski (Orange), 
Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), 
Kacper Winiarczyk (UBER), 
oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. 

Pamiętaj, że #marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Podczas Marketing Progress dowiesz się jak nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w Twojej firmie. 

Sprawdź program ➡ http://bit.ly/MP_agenda
Dowiedz się więcej o wydarzeniu ➡ www.marketingprogress.pl

Zastanawiasz się nad udziałem? Na zachętę przeczytaj co ma do powiedzenia na temat Marketing Progress Pawel Tkaczyk:

„Marketing Progress to świetnie zorganizowana konferencja, którą zapamiętałem przede wszystkim z tego, że organizatorzy potrafią z jednej strony doskonale dobrać panelistów (eksperci branżowi mieszają się z osobistościami znanymi szerokiej publiczności), z drugiej zaangażować publiczność by ta się absolutnie nie nudziła. Jedna z lepszych konferencji, w jakich zdarzyło mi się uczestniczyć.”

Mało? Sprawdź rekomendacje, które znajdują się na stroniewww.marketingprogress.pl

Zaprawszamy do udziału ➡ http://bit.ly/MP_rejestracja

Opłaty za uczestnictwo:

299 zł netto

Strona internetowa:

www.marektingprogress.pl

Marketing Progress: nowa rola marketingu
Ta strona korzysta z cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce: Polityka cookies Akceptuję