Case Open 2016 Forum Strategii Marketingowej

Data rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia

2016-04-14 - 2016-04-14

Lokalizacja

Nazwa obiektu: Radisson Blu Sobieski Hotel
Ulica i numer: Plac Zawiszy 1
Miasto i kod: 02-025

Organizator

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Opis wydarzenia

Case Open. Forum Strategii Marketingowej
Inaczej niż wszyscy


14 kwietnia 2016 r. odbędzie się w Warszawie Case Open 2016, pierwsze takie wydarzenie oparte wyłącznie na omówieniu polskich kampanii, wykraczających poza ogólnie przyjęte schematy - takich, o których mówi się „szkoda, że to nie był mój pomysł”. Zrealizowanych według idei Inaczej niż wszyscy! 

Case Open 2016 to pełne praktycznych wskazówek i niezwykle inspirujące wydarzenie, na którym 10 najlepszych strategów w Polsce podzieli się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki.

Uczestnicząc w Case Open 2016 dowiesz się skąd ci najlepsi czerpią pomysły, jak je realizują, na co zwracają szczególną uwagę i jakie osiągają dzięki temu wyniki. To niebywała okazja do poznania ich warsztatu, zadania dociekliwych pytań i wymiany doświadczeń.

Ekspertem ds. merytorycznych Case Open 2016 jest Maciej Tesławski - strateg marketingowy, który od wielu lat z charyzmą edukuje pasjonatów marketingu!

Poza Maciejem Tesławskim, będziecie mieli okazję posłuchać oraz podyskutować z: Markiem Staniszewskim, Marcinem Kalkhoffem, Arkiem Szulczyńskim, Michałem Banachem, Pawłem Nizińskim, Robertem Kozielskim, Lechem C. Królem, Bartłomiejem Walasem oraz Ewą Łabno-Falęcką. Prelegenci Case Open 2016 to śmietanka najlepszych marketingowców w kraju.

Wiodące tematy Case Open 2016:

  • Ile kosztuje myślenie schematami?
  • Marketing branż z zakazami
  • Metody biometryczne w służbie biznesu
  • Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra
  • Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR
  • Tworzenie contentu spersonalizowanego z dokładnością do 1 osoby
  • Pozycjonowanie kulturowe marki
  • Kampanie wizerunku i produktów turystycznych

Szczególnie polecamy:    

  • Przedstawicielom Działów Marketingu, Promocji
  • Managerom średniego szczebla zarządzania odpowiedzialnych za tworzenie strategii marketingowej
  • Przedstawicielom Działów Strategii agencji reklamowych
  • Twórcom start-upów
  • Pasjonatom marketingu

Na uczestników Forum Case Open 2016 czekają niespodzianki. Wśród nich – spotkanie z mistrzem… szczegóły wkrótce! Sprawdzajcie regularnie na www.caseopen.pl

Program:

9.30–10.10 MACIEJ TESŁAWSKI
Ile kosztuje myślenie schematami? Ile kosztuje strategia marki?

10.10–10.50 MAREK STANISZEWSKI
Deficyty i dylematy, czyli jaką właściwie rolę pełni dziś strategia?

10.50–11.30 MARCIN KALKHOFF
Marketing niemożliwy, czyli marketing branż z zakazami

11.30–11.50 Przerwa kawowa

11.50–12.30 AREK SZULCZYŃSKI
Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra

12.30–13.15 MICHAŁ BANACH
Czego naprawdę pragną klienci? Metody biometryczne w służbie biznesu

14.00–14.40 PAWEŁ NIZIŃSKI
Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR

14.40–15.20 EWA ŁABNO-FALĘCKA
Pozycjonowanie kulturowe marki

15.20–16.00 BARTŁOMIEJ WALAS
Kampanie wizerunku i produktów turystycznych

16.00–16.15 Przerwa kawowa

16.15–16.55 ROBERT KOZIELSKI
Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej

16.55–17.35 LECH C. KRÓL
Koniec ery wielkiej tuby

17.35–18.00 Przerwa

18.00 Niespodzianka dla uczestników!

 

Opłaty:

Tylko do 31 marca 2016 r. koszt uczestnictwa w specjalnej cenie 499 zł netto
Od 1 kwietnia 2016 r. obowiązuje cena regularna 599 zł netto

 

Zapraszamy na www.caseopen.pl


Początek konferencji: 2016-04-14, godzina 09:00
Koniec konferencji: 2016-04-14, godzina 18:00

Opłaty za uczestnictwo:

499 zł netto

Strona internetowa:

www.caseopen.pl

Case Open 2016 Forum Strategii Marketingowej
Ta strona korzysta z cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce: Polityka cookies Akceptuję